dinsdag 12 januari 2016

Dresscode

Aangezien je toch kleren aanmoet, kun je maar het beste kleren aandoen die lekker zitten.  Ik pas mijn kleding aan bij de dag en de afspraken.
Bij de ene klant kun je prima verschijnen in een casual outfit, bij een andere klant kun je maar beter iets overdressed zijn.

Aankleden 's morgens vind ik niet erg. Lekker douchen, haar föhnen en een schoon, nog naar wasverzachter geurend pakkie an.

Vroeger had ik bij elke outfit bijkleurend ondergoed, maar die tijd ligt achter me.
Niet praktisch en duur. Ik droeg vroeger trouwens meestal lingerie, wat ik nu onder mijn kleding aan heb is comfortabeler en beter te kwalificeren als ondergoed.

Aankleden vind ik dus niet erg, waar ik een pesthekel aan heb is verkleden.
En er zijn toch dagen dat ik naar mijn gevoel niet anders doe. Zoals vandaag.

Ik ben altijd vroeg wakker en spring dan vrolijk onder de douche, zo ook vanmorgen.
Elke ochtend dient er een hondenwandeling gemaakt te worden, dus makkelijke broek en trui aan.

Wij sporten tegenwoordig tweemaal per week, dus op die twee ochtenden vertrekken we na de hondenwandeling en een koolhydraat arm ontbijtje naar de sportschool.  Daar aangekomen scheiden zich onze wegen voor even. Herman gaat naar de heren en ik naar de dames.
Wij moeten ons namelijk verkleden in ons sportpakje. Na het sporten gaat de sportkleding weer uit en de spijkerbroek (nog steeds hondenuitlaatpak) weer aan.

Vanmiddag heb ik zakelijke afspraken, dus hondenuitlaatpak gaat uit en bij de sportkleding in de wasmand.
Ik neem weer even een douche en hijs me in iets representatiefs.

Als ik tegen etenstijd weer thuis kom doe ik iets "makkelijks" aan. Dus een broek en een trui.

Vreselijk vermoeiend, alleen al van het verkleden blijf ik in topconditie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten