dinsdag 2 juni 2015

Ik ben nog niet jarig....

Op een raadselachtige wijze dacht facebook dat ik jarig was.Gisteren was onze trouwdag en ik was dan ook verbaasd dat de verjaardagswensen binnenstroomden. Het is wel grappig deze verwarring. Echt wel iets om te onthouden en te delen met mijn vrienden zonder fb. 
Nog even voor de duidelijkheid: ik ben op 25 februari jarig, van origine zeg maar.

Omdat ik een half jaar met mijn parfum doe en het leuker is zo'n flesje te krijgen dan te kopen, ben ik in augustus nog een keer jarig. Dat vieren we altijd gewoon onder ons thuis.

Wel heel leuk al die belangstelling, bedankt allemaal. Leuk voor later, een greep uit de reacties.


Iedereen bedankt voor de felicitaties met mijn verjaardag, echt, ik waardeer het zeer. Alleen ik ben niet jarig Mijn verjaardag is in februari en ik las er vaak in augustus nog eentje in. Herman mag dan mijn klantenkaart van Parfum Ici lenen. In augustus heb ik trouwens geen vaste datum, meestal tussen 20 en 28 augustus. 1 juni is onze trouwdag. Ik heb het overigens wel voorgesteld hier ook een verjaardag in juni, maar mijn man vindt twee verjaardagen per jaar voldoende.
Dus bedankt allemaal en ik hoor jullie in augustus wel weer, liefs van Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten