vrijdag 22 juli 2016

Pisces

Lezen jullie je horoscoop wel eens? Ik wel. Vroeger las ik de dagelijkse horoscoop in de Telegraaf. Als het positief was leefde ik volgens de horoscoop, als het negatief was deed ik het af als onzin.
En natuurlijk is het onzin, toch? Het zou toch raar zijn als al mijn mede vissen hetzelfde mee zouden maken als ik.

Ik heb ook een tijdje mijn bioritmegedoe gevolgd. Dat duurde inderdaad maar een tijdje, het is godsonmogelijk je leven te leiden aan de hand van je bioritme, Dan dient iedereen in je omgeving zich aan te passen aan jouw bioritme. Dat is niet leefbaar. Met vrienden en familie is dat misschien nog te regelen, maar om nou tegen een zakenrelatie of een klant te zeggen:

" U wilt een afspraak op woensdag 27 juli? Tja, ik weet niet, agendatechnisch gaat het wel, maar ik moet even mijn bioritme op de die dag checken. Is het goed als ik zo even terugbel?".

Zeg nou zelf, dat is niet professioneel. Ik zou zelf weinig vertrouwen hebben in een adviseur die de afspraken plant op geleide van haar bioritme.

Ik lees wel altijd de jaarhoroscopen, dan weet ik aan het begin van het jaar wat mij en mijn collega-vissen te verwachten hebben op het gebied van carrière, financiën en liefde.

Soms zit ik in gedachten een klantenprobleem op te lossen en soms zit ik dan intussen een beetje te klooien op internet.
Dan bekijk ik uitermate goedkope kleren die er op het scherm prima uitzien en in het echt afzichtelijk zijn ( ja, ik spreek uit ervaring). Of ik lees wat zweverig teksten die wel leuk lijken op het eerste gezicht maar waar je bij nader inzien geen moer aan hebt. Of ik lees mijn horoscoop, een tijd geleden las ik mijn horoscoop

Een gratis horoscoop, want je gaat natuurlijk niet betalen voor die onzin.

Bij deze horoscoop kreeg ik meteen een vriendin. Deze vriendin blijft me mails sturen en ondertekent ook met : "Uw vriendin, Mona Luisa".

Mona Luisa belooft mij voorspoed en geld. Mona Luisa vindt dat ik daar recht op heb.

Ik heb echt geprobeerd van Mona Luisa af te komen, maar ze heeft het beste met me voor.

Ik kan er niet af, maar ik verwijder haar mailtjes, ze raakt nu wat geirriteerd, mijn vriendin Mona Luisa.

Ik kan namelijk door de interventie van Mona Luisa een ongekende ervaring meemaken.  Zij kan zorgen dat ik binnen 40 dagen krijg waar ik al zolang naar op zoek ben.

Wij zijn met 7 personen uitverkoren en mijn 6 collega-uitverkorenen hebben allang gereageerd.

Mona Luisa kan niet langer wachten, er zijn maar 7 plekkies en Mona Luisa gaat op reis naar Egypte om zich te verenigen met 6 andere mediums opdat haar 7 uitverkorenen kunnen gaan genieten van een ongekend kansmoment.

Daartoe dienen haar 7 uitverkorenen wel een bedrag over te maken
Ik  ben best wel spiritueel, ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde, ik weet dat ik een typische vis ben.
Maar lieve, nieuwe vriendin, Mona Luisa, ik heb toch wat twijfels, bedankt voor je vriendschap, maar ik verwijder je mails en ik maak geen cent aan je over.

Ik lees af en toe mijn horoscoop, haal eruit wat leuk is en vergeet de rest,  Jou wens ik een fijne tijd in Egypte met je collega's.

Veel lieve groeten van je ex vriendin

Marianne Helena.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten